Jag tjuter av skratt

Det här är kanske det roligaste som har hänt på väääääldigt länge:

Klockan är prick 00:00 vid det här laget. Familjen Andersson sitter och tittar på en usel film som går på Svt 1, jag knäpper på datorn, mamma kollar på filmen och pappa har somnat.

Pappa pratar i sömnen:

"Hur dags börjar du skolan imorgon?"

Jag börjar skratta lite och inser att han faktiskt sover, vågar mig på att svara: "Klockan 9"
Han svarar dock inte.

Efter ett par minuter säger han:

"Kan du ge mig en bärs? Känner mig lite torr i halsen"

Vi tjuter av skratt här hemma, jag har skrattat så mycket att jag har ont i magen, men min lille far sover så djupt att han inte ens vaknar av att jag stampar i golvet och slår i bordet av mitt enorma skrattanfall. Jag sitter fortfarande och skrattar. Ni förstår nog inte hur kul detta är, attans att jag missade spela in det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0