I still believe

Spenderade min onsdag nedgrävd i svenska böckerna.
Och torsdagen spenderades en snutt i skolan och eftermiddagen/kvällen hos martin. Vi drack kaffe, snackade skit, kollade på film och tog en skön kvällspromenad. Härligt.

Idag pallade jag inte ta mig till skolan med världens ljumskvärk(?). Serri, jag kunde knappt stå upp ett tag, det var läskigt. Hade en gnutta ont i huvudet också. Och huvudvärk för mig är nära döden upplevelse, står inte ut! Men jag har vart duktig, har pluggat naturkunskap, städat, handlat med mamma, handlat med pappa och övningskört. Och allt gick som på räls. Bra dag trots allt.

Kollade nyss på Idol. Äntligen åkte Mariette ut!
Vilka står i finalen? För mig är det självklart och jag hoppas verkligen svenska folket gör rätt nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0