~ I see your face, i hear your voice.

Måndagen rullade på bra. Fick ett lite ändrat schema, så istället för att sluta halv 4 på måndagar så slutar vi runt 1. Fint som snus. Efter skolan drog jag och moa till ströget, för att käka och plugga lite. Tillbringade ungefär 3 timmar där, det var rätt mysigt faktiskt.

Tisdag. Började 8 och slutade 10, wiiihuu. Älska.
Idag skulle jag ha börjat vid 10, men jag orkade inte ta mig till skolan idag. Mår inte alls bra, börjar bli förkyld och sen har jag den där huvudvärken ständigt. Förlåt om jag tjatar om det, men det är så jävla jobbigt. Lusten bara försvinner, jag orkar ingenting. Och så har det vart hela dagen idag, så jag tvivlar på om jag orkar gå till skolan imorgon. Får se. Nu tänker jag tända en brasa, tända lite ljus, fixa te och mysa ner mig i soffan.

ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0