Hjärndöd tjej

Tisdagar är nog längsta dagen på hela veckan. Tur att den är över nu!
Hela klassen verkade rätt sega idag, och jag var inget undantag. När jag väl tänker efter så har jag nog inte lärt mig ett skit idag, och filmen vi såg idag på Historian var bra men slutet var helt obegriplig. Och lektionerna efter lunch var jag någon helt annanstans i min egna lilla värld. Samhällen till exempel, jag minns inte ens vad vi pratade om.

När jag kom hem somnade jag. Ovanligt? Nej, inte alls. Jag sov bort 3 timmar, 3 värdefulla timmar. fan. Jag som skulle plugga Svenska och Religion. Blev att läsa igenom NP häftet en gång, och göra klart frågorna i religionen. Så mycket mer har jag inte gjort, och ska jag vara ärlig, så förstod jag ingenting. Ovanligt? Nej.

Nu ska jag gå och lägga mig. Har Svenska Nationella imorgon, i 5 timmar. Hoppas jag inte är lika hjärndöd då, det skulle ju vara lite tråkigt att sitta i 5 timmar och inte fatta ett dugg.

Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0