Goodnight

Jag är fortfarande glad och ivrig. (:
Tänkte ta en kopp te alldeles staxt, kanske en celementin till det och en Ipren såklart.

Idag har jag mått sisådär. Vaknade imorse av att jag svettades som en dåre, så febern var påväg ner. Har inte haft någon feber på hela dagen, men jag har vart förkyld som ett as! Nu på kvällen känner jag hur febern kryper sig tillbaka, fryser och halsen börjar värka nu också...  lucky me..

Nu ska jag ta tag i mitt te och sen blir det läggdags. Hoppas jag kommer kunna sova hela natten nu, för det skulle vara så himla skönt och vakna upp imorgon och kanske kanske vara lite friskare (aa

God bless you

Kommentarer
Postat av: elina

men blir frisk snabbare om man inte tar ipren mot feber och istället lider ut pinan ;)

bara så att du vet!

2009-11-07 @ 13:52:27
URL: http://elinahederberg.blogg.se/
Postat av: hanna

elina:

okej, det visste jag inte.

men det måste ändå ha hjälpt för jag har bara haft feber i två dagar :)

2009-11-07 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0