Friday ♥

Sov ungefär 3 timmar inatt och när klockan ringde vid 6 så var det nästan omöjligt att gå upp. Men jag hade bestämt mig för att gå till skolan så det var bara att ta sig upp. Skolan rullade på rätt bra, men efter halva dagen fick jag så ont i huvudet att jag gick hem vid lunch.

När jag kom hem åt jag tillsammans med mina föräldrar och spelade kort och pratade lite. Sen gick jag upp och sov i nästan 4 timmar, och vid 19:00 kom pappa in och väckte mig för att vi skulle kolla på Vem vet mest. För att min gamla historialärare va med där, dock snubblade stekar'n på mållinjen. Lille bubben då <3333 hahah.

Ikväll blir det en hemmakväll med familjen, egentligen vill jag ut och festa galet men sånt tjafs orkar jag faktiskt inte med nu precis efter jag har vart riktigt sjuk. fan. Men lite fredagsmys skadar inte. Mamma har gjort räkmackor och köpt massa godis och cola, och snart börjar idol. Det blir nog bra!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: elina

vilken lärare? :)

2009-11-14 @ 21:15:44
URL: http://elinahederberg.blogg.se/
Postat av: hanna

Sven Östlinger, historia lärare :) Men han slutade och flyttade till Västervik i 2:an.

2009-11-15 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0