I have my eyes on you !

Det gick bra på Vårdcentralen. Fick ta blodprov och det visade inget, men eftersom att det har hållt i sig så länge så kan det vara ett virus. Men det var bara att knapra tabletter så skulle det bli bra igen. Jag jobbar på det, försöker i alla fall. Fick vänta två timmar på vårdcentralen, sen hann jag bara hem och käka och därefter dra till Motala. Mamma ville gå på stan först så vi tog ett varv inne på gallerian först, köpte mig ett par strumpbyxor och fick ett rätt fint halsband på köpet. Inte dåligt.
Hos tandläkaren gick det mindre bra dock. Måste börja använda skenan igen som jag visst har glömt använda på typ 3-4 månader. Woooopsie.


Min strumpbyxor från Vila.
Tyckte rosetterna var jättesöta!


Halsband från Vila.

Nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut! Godnatt och sovgott. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0