Down in the past

Morgonen började med dubbel timma i filosofi. Inget att hurra för kan jag tala om. Så otroligt segt och JAG FATTAR INGENTING!! Eller så är jag alldeles för lat för att förstå, jag vet inte.

Resten av skoldagen rullade på rätt bra. Slutade sådär opassande dock, så fick vänta hur länge som helst på bussen. Men jag gick på stan lite så tiden försvann i ett svep och sen åkte jag hem med Elina. Pratade lite om vad man ska göra efter studenten. Fortfarande ett stort frågetecken, men jag har min funderingar faktiskt. Ska bli spännande och se vad det blir av dom, hiihi.

Gick av på torget och sen traskade jag iväg till Konsum för att hämta mitt paket från NetonNet. Wiii, min kamera!! Fick lite arbetstider när jag var där också, satt ganska fint måste jag säga. Måste ha pengar!

Åkte hem och somnade på stört. Hur kommer det sig att jag alltid somnar när jag kommer hem? Jo, jag kommer för det mesta hem med en hejdundrande huvudvärk. Förstår inte varför. Är så trött på det. Mamma kom in och väckte mig runt halv 8 i alla fall och sen dess har jag hjälpt henne att städa köket. Nu ska jag gå ner och äta lite kvällsmat, sen ska jag plugga och efter det ska jag leka lite med min nya kamera (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0