"Don't worry, everything is going to be amazing"

Jag stannade hemma idag. Har ont i både hals och huvud och inatt vaknade jag även av en 38 graders feber. Jag förstår inte, när ska jag bli frisk? Känns som om jag mår bra en dag och nästa dag har jag feber igen. Jag känner mig hur trött som helst och min hjärna vill inte fungera. Är jag hemma en dag så ligger jag i sängen till lunch och sen slänger jag mig i soffan tills det är dags att gå och lägga sig och sova i sängen igen. Jag saknar faktiskt rutinerna. Jag är trött på det här!

Gick ner och skulle fixa lite frukost men upptäckte att allt bröd vi hade hemma va nedfryst. Så jag fick kämpa med att leta fram något bröd jag ville ha för att sedan värma två brödbitar och fixa o'boy till det. När jag kommer upp till tvn så lägger sig Weasley i mitt knä och precis när jag ska ta en tugga från min macka så flyger Weasley upp som ett skott och tar med sig mackan ner på golvet. Fan. Jag som hade kämpat så mycket med den. Fick nöja mig med mackan som va kvar, orkade inte springa ner och värma en till, så onödigt.

Har börjat använda min bettskena igen och när jag tog ut den i morse så hade jag så förbannat ont i tänderna att jag inte kunde äta. Så det tog mig en timme att äta upp mackan och nu upptäckte jag att pappa snart kommer hem med lunch till oss. Jag blev mätt och har ont i tänderna fortfarande, känner inte för mat .. blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0