ÄNTLIGEN!

Pappa kom med lunch klockan 12:20 i vanlig ordning, åt lite och sen somnade jag på stört i soffan! Vaknade till igen när mamma kom hem från jobbet vid 4, och straxt efter det kom pappa. Vi fikade lite och sen åkte vi iväg till Lkpg för att hämta min mobil som har vart inne på lagning i lite drygt en månad. Det kändes skönt att få hålla i sin egen mobil igen. hihi.

Tog ett varv inne på Ikano. Köpte mig en lite fest tröja inne på BikBok.

Tycker att de silvriga paljetterna och de glittriga detaljerna är sjukt snygga!
399:- för den!

Stannade inte så länge där. Kom hem straxt efter 19:00, har ätit några mackor med te och kollat på Armageddon. Tjuter varenda gång jag ser den! När den är slut så blir det läggdags. Imorgon ska jag till skolan vare sig jag har svininfluensan eller inte! Jag orkar inte stanna hemma längre, det är så fruktansvärt tråkigt.

Nu säger jag: Godnatt och Sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0