You're my drug.

det har vart en riktigt skön dag idag.
började skolan klockan 8 och slutade straxt innan 11 någon gång. Först Israel-Palestina seminarium, satt och lyssna hela tiden. Efter det naturkunskap och återigen redovisningar, men eftersom att jag och moa redan har redovisat så gick vi lite tidigare. Först planerade vi att åka till lkpg och dra en fika på stan, orken och lusten fanns väl men inte tiden. Så vi hängde lite hos moa ett tag, sen hängde vi lite på stan. Hittade en kofta som fick följa med hem. Tog med oss lite käk hem från ströget och satte oss på alten och åt. myspys! Sen låg vi ute och solade och fyfaro vad varmt det var. Lyckades somna också så blev lite för brun kanske, men men. Tog bussen hem vid 3.

När jag kom hem blev det bara in och sen vända igen. Drog till lkpg med madde, gick och kollade lite på ikano. Köpte ett par skor och ett par solglasögon. Mitt tredje par solglasögon för det här året och sommaren har inte ens börjat, what's wrong with me? Men jag är mycket nöjd! Sen drog vi till skylten, as bra band som spelade måste jag säga! Sen drog vi en sväng förbi donken på hem vägen.
Värd kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0