We need some thing to hold on to, I wanna be that thing for you.

skippade visst både matten och psykologin. Den där moa kan vara lite för bra ibland! Men jag hade heller inte ork att stanna kvar i skolan längre, jag har ingen ork alls idag. Hur som helst, moa och jag drog till stan och kollade lite i. Köpte en jeans-kjol, verkligen impulsköp. Gillar den skarpt! Moa fick även med mig till ströget, åt varma paninis, så sjukt gott!

Tog bussen hem med elina. Har fixat lite och nu sitter jag här, halv klar och målar naglarna. ihih :) ska snart bege mig till konsum för att jobba, orkar egentligen inte. Vill bara gräva ner mig i sängen och sova. Men nej, jag ska jobba och jag tänkte bli klar nu. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0