I never wanna be without you.

Solade lite efter frukosten, men denna gången smörjde jag in mig rejält så jag slipper bli så jävla brun. Sen började jag och pappa med maten, dukade upp fint ute och vid 2 kom mamma hem från jobbet och då åt vi.


Satt ute och pratade ett tag tills vi kom på att vi hade glass tårta och fruktsallad också. Så dukade fram det och mumsade i oss det. Sen satt jag och mamma ute och solade ett tag tills hon var tvungen att åka iväg och jobba igen.

Jag gillar inte att ligga ute själv så satte mig här i stället, har lite dåligt samvete över att jag inte är ute och njuter av vädret men sitter nu och kollar på Systrar i Jeans. Har läst böckerna och dom är ju så sjukt bra, så nu vill jag verkligen titta på filmen. Har sett en halvtimme men jag märker redan att den inte är lika bra som boken, men jag vill ändå inte slita mig. Ska hämta lite jordgubbar och vindruvor och fortsätta titta på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0