Thats all I need to know.

nu är det fixat och klart, jag har ett SOMMARJOBB!
det var rätt osäkert innan, men nu ringde han och försäkra mig om det
och jag blev så himla glad! Ska dit på måndag, är lite nervös reda nu. iihih.

Idag var en riktigt seg dag i skolan, trots att jag bara hade två lektioner,
men efter det så var det film i aulan för alla 2:or. Om inte, hette filmen och
den kanske inte var dålig, men den var inte sådär berörande som sådana
filmer ska vara för att vara bra. anyway. Efter skolan drog jag till tandläkaren
och därefter hem. Sitter här nu och ska snart börja plugga.
Det är sjuuuukt mycket nu, jag vet inte vart jag ska ta vägen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0