Something in the way ..

när jag kom hem till skge så gick jag till patrik (en barndomsvän) en stund. Han har köpt ett hus, så han visade mig runt och det var så jävla fint! Satt och fikade en stund och det var riktigt trevligt :) fick även världens läskigaste låt. Man ska sitta med headset och lyssna på den, helst när det är mörkt och man ska även blunda. Testade det förut och jag kunde inte lyssna på hela låten ens. fyfan! haha

Pappa kom och hämtade mig sen och vi åkte hem, lagade mat och åt. Har inte gjort något sen dess, är så otroligt seg idag! Men snart ska moa komma hit och då blir det nog lite pipa, prat och sen drar vi nog till mjölby en stund :) kommer nog bli bra tror jag! Nu ska jag duscha och göra i ordning mig. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0