Friday.

jag hann inte skriva något inlägg igår innan jag stack igår. Jag bestämde mig i sista sekund att jag skulle åka så jag fick duscha, göra i ordning mig, packa, dra och befinna mig i mjölby på lite drygt en halv timme. Men jag hann utan några större problem. Först var jag moa och eilen hemma hos eilen, drack, rökte vattenpipa och pratade lite. Mysigt!

Bäst är vi också som har lärt oss göra rökringa! ihihi♥

Sen mådde moa dåligt så hon åkte hem :/ jag och eilen fortsatte hem till pierre där vi mest satt och pratade och rökte vattenpipa med några stycken. Alla drog till zebban, men jag och eilen stannade kvar och rökte, eftersom vi är för små än, ihihi. Men vi hade det trevligt där ändå, sen kom pierre hem och vi somnade gott alla tre.

Imorse vaknade jag först av att jag hade ont i magen, när jag väl hade varit uppe ett tag så fick jag extremt ont i huvudet men som tur var gick det över. Tog 12 bussen hem sen.  TACK för kvällen tjejer. Ni är underbara! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0