"En fisk"

Det blev trots allt en lyckad kväll igår.
Till en början var dagen väldigt rörig, kändes som om jag inte kunde få tag i någon, fick inga svar någonstans. Jag själv visste inte riktigt vad jag ville göra, var så jävla sur på allt. Men efter många om och men så for jag iväg till mjölby i alla fall. Åkte hem till malin där även karin, nilla och några grabbar var. Vi satte genast igång och laga mat, karin och jag åkte även ner till konsum och köpte lite glass sen hem och äta. Fy fan vad gott det var, kunde knappt sluta äta, haha. Sen satt vi ute och rökte vattenpipa och åt glass, bjöd på många skratt. Efter det gick vi en sväng och fastnade till slut vid en park och pratade lite, karin och jag körde även Irländs julafton och jag blev RÅTACKLAD av henne. Smartaaas! HAHAHA.
Men kvällen vart riktigt bra. Älska myskvällar med underbara människor och pipa, det kommer nog min sommar bestå av. Fan vad härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0