I can't find the words to explain, just how much you got me going insane.

ända sen jag kom hem idag har jag pluggat. Nästan. Jag har slökollat lite på tv samtidigt och pillat lite på datorn. Fast jag känner att det har int gått in så mycket i huvudet på mig i alla fall. Jag läser och läser och det känns som om jag förstår allt, och allt verkar logiskt. Har man lärt sig då? Jag vet inte, jag orkar verkligen inte bry mig. Tänker på den underbart långa helgen vi har framför oss. Hur skönt är inte det? Jag kommer njuta till max, men självklart ska jag plugga också. Vad annars liksom? he. Nu ska jag läsa några rader och sen blir det sängen. Jag är helt slut, orkar knappt hålla ögonen öppna. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0