That's what I need.

började dagen med sov morgon. härligt! Hade 4 lektioner som rullade på rätt bra ändå, men sista lektionen var ju seg alltså! Sen orkade jag och moa inte med mer, så vi struntade i idrotten. Skulle ändå bara gå igenom provet. Men i alla fall, fikade på ströget och tog en sväng på stan.

När jag satt och väntade på bussen började jag plötsligt må jätteilla. Kände mig helt yr och spyfärdig. Bussresan var inte alls rolig men jag klarade det. Och sen har jag så himla snälla kompisar som ställer upp! Fredrik kom och hämtade mig och skjutsade hem mig. Så fort jag kom hem så började jag spy, fy fan. Är helt tom i magen nu, vrååål hungirg med andra ord. Men jag vågar verkligen inte äta än, inte för ens jag mår bra.

Nu mår jag helt ok, men jag skulle behöva lite frisk luft. Så ska ge mig ut i stormen och gå en kort promenad. Sen ska jag plugga järnet. hejsvejs.


Tycker han förtjänar en feeeeet bild här!
TACK FREDDAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0