One of those fucking awful black days ....

skolan idag, två lektioner precis som igår.
klockan 12 skulle vi diskutera filmen vi såg igår, men då stack jag hem i stället. Det är så himla onödigt och gå på sånna där lektioner när man har viktigare saker att plugga till. Jag har fortfarande min Israel-Palestina kvar, är klar egentligen men vill inte lämna in den än för jag är verkligen inte nöjd med det. Men fan, det får vara bra, har pillat tillräckigt på det så det är nog dags att lämna in det snart. Tills imorgon har vi naturkunskaps prov, och jag kan ingenting, absolut ingenting. Vet inte riktigt varför jag sitter här för, men det känns som om jag inte orkar bry mig längre. Jag vet att det inte är långt kvar till lovet men det känns ändå som en evighet dit, för vi har så otroligt mycket. Jag har nog gett upp.

Hur som helst, jag lever, men jag mår inte bra. Jag har en sån jävla press på mig känns det som, det går liksom inte att slappna av. Det är liksom tidiga morgonar, långar skoldagar (har inte vart det dom senaste två dagarna iofs) och sen hem och sätta sig och plugga igen. Sen är klockan typ 1 på natten och då är det nästan som om man får tvinga sig själv att gå och lägga sig trots att man inte är klar med allt plugg man borde ha gjort. Tiden räcker liksom inte till, det hjälper inte med att sitta hel koncentrerad en hel dag! Det är så otroligt mycket att jag bara villa krya ner i sängen och inte gå upp förens det är sommarlov. Åååh sommarlov, jag har nog aldrig längtat så här mycket. Det kommer vara en stor befrielse, jag kommer gråta glädje tårar. Jag kommer leva livet på sommarlovet, inte tänka på något annat än vad jag själv vill göra!

Nej, nu har ni hört tillräckligt och jag har egentligen inte tid att sitta här och slösa min tid. Jag har ju bättre saker för mig ... ja, precis. Jag ska återgå till mitt underbara liv! hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0