Måndag.

jag var alldeles för lat igår för att skriva ett inlägg. Men så kan det vara ibland. Vaknade runt 1 och gick ut och målade i uterummet (ska få ett eget uterum). Tog ungefär 4 timmar och jag hade ont i hela armen och nacken. Efter det blev det massa plugg och efter det läggdags.

skolan idag har väl rullat på ganska bra tycker jag. Sitter på sista lektionen nu, media i två timmar. Men det brukar gå rätt fort ändå. Slutar halv 4 och då blir det raka vägen till konsum, första jobbdagen. wohooo. jag är jättenervöööös.

Långhelgen har vart helt underbar! Umgåtts med världens härligaste människor, rökt vattenpipa, druckit och bara levt livet. Fyfan va häärligt! Jag längtar så jääääkla mycket till sommarlovet, helt sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0