I've gotta say how beautiful you are.

kvällen igår blev riktigt bra, mysig och lugn precis som jag ville ha det.
Åkte till mjölby runt halv 7 och virra runt lite tills jag hittade emmy, och vi gick hem till hennes mormor och morfars lägenhet. Emmy lagade lite mat medan jag lockade håret. Sen kom adam och därefter elin och karin. Straxt därefter gick vi till station och mötte dennis och sebbe och vi gick upp till vasaparken. Blev lite picnic med pipa, och det var riktigt mysigt att sitta där. Babblade på om allt möjligt och jag blev även intervjuad av Elin som jobbar på östgötatidningen nu för tiden, så där kommer jag vara med. Svarade på en del dumma frågor och sen vare klart. Säger till när jag är med i tidigningen. ihihi :)

Sen blev det ganska så kallt att sitta där så vi drog till lokalen och kollade på "the strangers". Sjukt äcklig om ni frågar mig, det värsta var att den var baserad på en verklig historia och det gör det bara ännu mer creepy. Sen drog elin, karin, emmy och adam hem och jag och moa hängde med grabbarna till donken en sväng innan vi drog oss hemåt.

Kom hem runt 1 tiden och jag somnade bums så trött jag var!
TACK FÖR EN FIN KVÄLL! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0