It's too bad, but hey, that's me!

Hann med att plugga lite idag. Gjorde klart lite arbeten som jag låg efter i, gjorde klart redovisningen tills imorgon och började även på religions inlämningen som ska vara klar på tisdag. Tyckte det flöt på rätt bra idag. Det gillar vi!

sen har ju upptäckt att mina värmeutslag har börjat komma. Det är nog det värsta med sommaren, värmeutslag! Det kliar, svider, svullnar och är rött, och det ser förjääävligt ut. Har det på både armar och ben, ser fan ut som skabb eller något. :/ fan. Men det är tyvärr inget man kan göra åt, det kommer och det får man leva med. That's It!

Nu ska jag inte prata mer om det. Jag ska nämligen borsta tänderna och gå och lägga mig, är riktigt trött men jag slår vad om att så fort jag lägger mig så kommer jag vara så jävla pigg. Så är det alltid ... nehe .. godnatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0