Be good or be gone.

skoldagen har vart extremt seg. Jag är så glad att jag har min moa kan jag säga, hon är verkligen världens bästa. Det är hon som kan få mig att skratta sådär extremt mycket när jag helst av allt vill skrika ut min ilska. Hon är bra hon! ♥

Efter skolan åkte jag hem, och jag kände att jag kunde koppla av en aning så jag unnade mig god mat. Jag lagade till klyft potatis, kött, bearnessås och sallad. Det var gott! Sen har jag mest bara slappat framför tvn och datorn. Men snart är det dags att börja plugga. Har redovisning imorgon både svenska och naturkunskap, på fredag har jag Israel-Palestina (äntligen klar med den jävla skiiiiiiten!!!!) seminarium. Nästa vecka har jag matteprov, engelska redovisning, religions fördjupning och massa saker som jag ligger lite efter i. Men det är bara bita ihop. Jag ska klara det!

nu måste jag verkligen plugga.
har kanske sov morgon imorgon? Är nämligen så att jag inte behöver ha någon mer spanska om jag inte vill gå. Har redan ett solklart MVG så det är så onödigt att ens gå till lektionerna. Men har jag ingen skjuts till 9 så måste jag ta mig dit i alla fall. Vi får se. :)



Kommentarer
Postat av: Moa

aaw gumman du är bäst! Vi ska klara dom här jävla skol veckorna som är kvar! vattenpipan och slappisar hela dagarna <3

2009-05-26 @ 22:09:56
URL: http://moaelsaandersson.blogg.se/
Postat av: hannaandersson

Moa



vattenpipa och slappis dagar fo sho liksom ;D

2009-06-15 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0