If you had my love.

jag var riktigt nära på att stanna hemma imorse, jag mådde as illa och var superduper trött. Men helt plötsligt slog det om, jag mådde bra och var jättepigg. Så i sista sekund slänge jag på mig kläderna och gjorde i ordning mig fort som attans och sen skjutsa mamma mig till bussen. Jag hann med den precis! fyfan va bra jag är.

Nu sitter jag i skolan och har haft svenska och engelska. Snart har jag min första matte lektion på flera veckor. Efter det kanske jag ska till psykologin eller så drar jag till stan med moa och köpa morsdag-present. Jag vet inte, jag vill bara åka hem och vila mig lite för sen börjar jag jobba kl 2 och då vill jag vara pigg och glad. ihihi.

nu ska jag sticka iväg. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0