I want to hold your hand.

första "jobbdagen" rullade på fint. Härligt! Var verkligen hur nervös som helst, men det lättade så fort jag kom in och alla kom fram och hälsade på mig med ett glatt leende. Man kände sig så välkommen! Gick igenom lite saker och ja, ska jobba redan på tordag igen. Det blir nog jättebra.

Kom hem runt 6 tiden och var helt utsvulten. Tur att mamma hade gjort jättegod mat och jag åt som om jag aldrig hade sett mat förut, haha. Sen skulle jag lägga mig i sängen för att läsa lite psykologi, och alla vet ju att man inte ska lägga sig i sängen när man ska plugga. Jag vet egentligen också det, men jag gjorde det i alla fall ... och somnade såklart. Tur att man har vänner som väcker en, haha, annars hade jag väl sovit tills imorgon eller nått.

Kollade precis på 90210. Alltid lika bra!
Och nu ska jag plugga. Alltid lika tråkigt!
Ge mig bara sommarlooooov. Det skulle verkligen sitta så jäkla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0