I need a break!

Nu är jag inte alls lika glad som jag var förut.
Är så jävla trött på alla människor, nästan alla i alla fall. Jag är så jävla trött på mig själv också, för att jag aldrig kan bestämma mig vad jag vill göra, hur jag vill ha saker och ting. Och det blir bara ännu jobbigare när jag inte gör något åt det utan bara låter det vara. Alla känslor som strömmar i mig, vad är det för några egentligen? Ena stunden kan jag hoppa av glädje andra stunden vill jag bara strypa någon. Jag är så jävla trött på det här, jävligt trött! Jag vill bara att någon kan tala om för mig vad det är jag vill, vad det är jag känner. Det skulle vara så jävla mycket lättare. Är djupt besviken på mig själv. Jag som nyss hade fått båda fötterna på jorden och kände mig så jävla glad.

Nu är bara allt åt skogen känner jag. Det jag behöver nu är mina fina vänner som vet precis hur man gör för att få mig på ett gott humör och som får mig att glömma allt det jobbiga.

allt är så rörigt idag. Jag kan inte bestämma vart jag ska ta vägen ...
och jag hatar att du gör mig så jävla förvirrad. Det gör saken inte lättare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0