fjärilar i magen

skola idag, det enda bra med dagen var väl att få träffa min moa igen. Hon lyser verkligen upp den gråa trista vardagen, stumpaaan <3 Det värsta med dagen var att jag blev sparkad på idrotten, rakt på foten och det gjorde så förbannat ont så jag trodde jag skulle börja tjuta. Gick över som tur var, så nu kan jag stödja på foten ordentligt men jag är fortfarande lite öm.

Vad händer ikväll då? Jaa ni, det är fortfarande oklart. Blir att va med moa i alla fall, får se vad vi hittar på. Antingen blir det lite mys hemma hos mig eller ett par grabbar i mjöölet. Jag är sugen på mjöölet, men vi får se. Får ju fan inte tag på någon nu. Hur som helst, jag blir inte ensam ikväll and thanks God for that. Jag behöver umgås känner jag, dom senaste dagarna har jag haft nyllet tryckt mot läxböckerna, så behöver lite omväxling.

Nu är det dags att dra och göra lite nytta. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0