"anton".

tog en kort promenad och skrev på massa papper som jag fick med mig hem från konsum i måndags. Så nu är det kirrat. Ska nämligen dit imorgon och jobba, jag kan meddela att jag är lite nervös den här gången också. För nu ska jag jobba i kassan! Jag hoppas bara på det bästa ... ihih. (a)

det jag inte gjort idag som jag egentligen borde ha gjort är att plugga. Blir ju fan inte klok på't! Jag orkar verkligen inte, JAG HATAR MITT LIV! Det jag skulle behöva nu är en moa, som vet precis hur hon ska hantera mitt humör. Det andra jag skulle behöva är lite "anton". xD

MOA GÖR EN "ANTON" IMORGON!!!
HAHAHAH



Kommentarer
Postat av: Moa

JAG KOMMER OCH HANDLAR!

HAHAH jag döööör XD kommer nog leva på den där anton ett tag!

2009-05-27 @ 22:08:24
URL: http://moaelsaandersson.blogg.se/
Postat av: hannaandersson

Moa.



Anton är fortfarande lika kul, hahahah xD

2009-06-15 @ 11:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0