You make my world go around.

Började jobba vid 9 idag, rätt seg start måste jag säga. Ingen verkade så glad idag, alla bara klagade, speciellt på värmen. Men sen dök Linnéa upp, så fick lite sällskap. Sen dök även favvogubbe upp, då blev hanna glad igen, hahah.
Roligast var nog när aftonbladet och expressen kom runt 11 tiden, gubbarna blev som galna, slet och härjade! Blev nästan lite rädd där.

Var hemma runt halv sju men det varade inte länge förens jag var på väg till mjölby. Mötte Elin, Karin och Emmy vid minigolfen, och vem ägde sönder? hahah, inte vare jag iaf, kom sist! Men jag är faktiskt ingen dålig förlorare när det gäller minigolf så jag var glad ändå ;)

Cyklade till skogssjön sen, Karin cyklade på som fan så det tog inte många minuter innan vi var där. Dock var vattnet iskallt så vi stack typ direkt. Åkte ner till stan där mamma hämtade mig.

Mina tjejer är bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag var bäst på golfen :D

2009-06-30 @ 01:37:38
Postat av: Karin

Jag ägde er tjejer. är ni sugna på en revansch? :D

2009-06-30 @ 10:03:58
Postat av: hanna

Svar: Elin



Hahhaha, elinslag, det var nog den enda du var bra på xD

2009-06-30 @ 14:26:51
Postat av: hanna

Svar: Karin



Hahhaha, gärna stumpan! Då slår vi dig! mohahhah xD

2009-06-30 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0