I find my paradise, when you look me in the eyes.

Vaknade vid 8 av att klockan ringde, skulle till lkpg och kolla på dennis student. Tanken var att jag och moa skulle åka, men så blev det inte. Hon låg och sov som en stock medan jag försökte ringa ett X antal gånger. Nehepp, inget svar, jag somnade om. Vaknade igen klockan 2, halva dagen åt helvete, suck.

Åt lite med pappa, satt vid datorn, kollade på några filmer och nu sitter jag här.
Juste mamma kom hem från Ullared för en stund sen, blev julafton mitt på sommaren(?). Fick massa fina saker, tack mamma! ♥
hmmm, jaa. Har som sagt inte gjort något idag, och jag tänker inte göra så mycket heller. Ska mysa mig ner framför en till film med en kopp te. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0