Work, Work, Work.

Satt och kollade på Djävulen bär prada igår kväll, rätt bra film måste jag säga!
Vid 6 drog jag iväg till Elina där det var 50-års fest för hennes pappa. Elina, jag, Fredrik, Johanna och Maja var lite servitriser under kvällen och det var väldigt najs. Drog mig hem runt halv 12 och somnade som en stock!

Började jobba vid halv 9 idag och slutade vid 2. När jag vaknade imorse var jag så sur och ledsen efter en dröm jag hade, och det var också en såndär morgon jag aldrig riktigt kunde vakna till. Så jag åkte iväg till jobbet riktigt tjurig, men när jag väl kom dit möttes jag av glada arbetskamrater och kunder. Och att bara sitta där i kassan och kolla på gubbarna som spelar får mig att små le lite. Dom är så goa hela bunten, får mig verkligen att skratta så tårarna bara sprutar! Och alltid finns det en favorit, söötare gubbe får man leta efter ;) hahah

Kom hem och bara kastade av mig kläder och på med bikinin och ut i solen. Låg och stekte bra länge och sen blev det räkmackor i solen med mor&far :)
Nu är det inte sol på baksidan längre så jag gick in istället. Ska snart hoppa in i duschen och göra i ordning mig lite, sen drar jag till Karin. Vet inte riktigt vad vi ska göra än, men det är sånt som märks. Vi är ju rätt bra på att komma på något galet och det blir alltid lika kul, haha!  ;)

Bilden är från Sommaren 07.

Kommentarer
Postat av: elina

tack så jättemycket för att du kom och hjälpte till,

jag uppskattade det verkligen även om jag inte hann hänga så mycket med dig ;)

2009-07-04 @ 00:41:42
URL: http://elinahederberg.blogg.se/
Postat av: hanna

Svar: Elina



Det är klart att jag kommer och hjälper till :)

Nae, men snart så hittar vi på något, bara du och jag :) Lär ju ha mycket att prata om!

2009-07-04 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0