I always want It to be, as It was today.

lördagen var nästan bara skit.
Men igår och idag har jag vart på strålande humör!


Idag var jag en sväng i Lkpg först, sen åkte jag hem till Karin. Gick till stallet först och sen skulle hon skjutsa hem till henne på crossen. Och ni kan ju nästan tänka er, fanns ingen kick så fick springa igång den. Eller haha, jag satt på och Karin fick springa. Men det är inte hela historian, Karin rev upp foten så det började blöda (det visade sig sen att såret inte vart så stort!!!!) och jag fick olja på hela benet (!!!), vi är ju så bra, hahah. Men vi kom iväg och hem välbehållna iaf!

Sen fick vi för oss att vi skulle cykla till donken och ni som känner oss förstår att vi menar det också. Så vi slängde oss på cyklarna och började trampa, åkte på världens sämsta grusväg också, Karins jävla idéer assåh! Åkte förbi och hämtade Elin, Torsten och Ricke sen drog vi förbi Linus också. Vi började cykla iväg mot donken och väl där så dök även Dennis, Anton och Barny upp. Härligt att få träffa Dennis igen, en stjärna för sig helt klart!

Satt där och mumsade på glass och hade trevligt hela pipgänget minus Sebbe. Efter ett tag drog Anton och Barny och vi andra drog till Skogssjön. Men det var bara jag, Karin och Dennis som var hurtiga och cyklade den här gången, eller ja, Dennis skjutsade väl mest runt på mig, hahah. Men vi kom fram till Skogssjön och där vare fint, en del badade och jag hade så härliga sommarkänslor! Därefter drog alla hem typ medan jag, Karin och Dennis cyklade till Vasa för att träffa Sebbe, Anton, Linus och Ricke en stund. Men klockan sprang iväg rätt fort där så jag och Karin cyklade hem till henne igen och därefter kom pappa och hämtade mig där.

Det här har vart en äkta sommarkväll, jag har verkligen njutit fullt ut och jag hoppas verkligen på mer sånna här fina kvällar med så härliga människor. Fortsätter sommaren såhär så kommer det lätt kunna slå sommaren 06! För det är väl det vi strävar efter tjejer?

Fin kväll i alla fall, och bra slut på den också (a)
mmmmmmmm, vad jag gillar livet nu. Men jag kanske borde ta och sova lite nu, det är en dag imorgon också och den kommer nog spenderas med en sötsak. :$

puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0