I want you to notice, when I'm not around.

karin kom som sagt till mig igår och planerna var att ta tåget till mantorp och hälsa på några men så blev det inte. Vi raggade upp dennis och co. och drog till lokalen istället. Kollade lite på slutet av fotbollen och drack lite, sen efter några glas skulle vi ner till lagman för att spela fotboll. Spelade någon fotboll? nja, vi satt mest och pratade. Stod och väntade på någon i typ en timme också, under tiden roade vi oss med det ena och det andra, bland annat så skjutsade dennis både mig och karin på cykel vilket ledde till ännu mer ont i rumpan. Jag behöver nog inte ta upp varför jag hade ont i rumpan från början, hahaha. Efter en del galenskaper så började vi traska tillbaka mot lokalen, trevlig promenad vare allt!
Jag hade jävligt kul måste jag säga, dock kunde kvällen sluta lite bättre men det är sånt som händer. Jag är tacksam över att jag fick en famn att gå till, tack D!
Men nu har nästan allt löst sig, skönt !

Kom hem sent inatt och det ledde till att jag vaknade sent idag. Hade ont ta mig fan överallt! Och dessutom tror jag att jag har en spricka i revbenet, jag skojar inte. Det gör så jäääääääävla ont! jag vet att karin sitter där hemma och skrattar nu, hhaha. Att jag alltid lyckas, alltid va fan, haha. Det värsta är att jag vet knappt vad jag har gjort ... aaaah så typiskt mig bara. Så jävla klantigt!

har inte gjort så jävla mycket idag, mest legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Så kan det ju vara ibland. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0