Breathe out , so I could breathe you in. Hold you in.

jag somnade till slut med världens huvudvärk. Och när jag vaknade så hade jag fått ett sms från dennis, på finska? Trodde först jag hade blivit helt dum i huvudet så var tvungen att läsa det flera gånger (fatta dock ingenting) tills jag verkligen kom på att det var ett annat språk. Hur ont i huvudet hade jag då liksom? hahha.

Och sen när jag loggade in på msn så skrev simon något oväntat.
Varför händer allt mig idag? Jag känner att jag inte riktigt hänger med. haha

hahah anyway. Jag sov bort 2 timmar förut, sen har jag mest suttit och lekt lite i photoshop. Nu börjar klockan närma sig halv 11 och jag tror det innebär läggdags för min del. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0