1958 - 2009 ♥

Jag såg precis att jag hade råkat lägga upp samma youtubeklipp på MJ som Kenza och Yazmina, men whatever, "The way you make me feel" och "Will you be there" är två av dom absolut bästa låtarna!

Det skulle vara hans avskeds turné, och den skulle starta i Juli. 50 st konserter i London, och han hann inte göra en enda. Jag hade kollat på biljetter, för jag ville verkligen se honom live! Visserligen var biljetterna ganska dyra, men jag skulle nog kunna betala en stor summa pengar för att få se honom! Men det kanske var tur att jag inte hann köpa några, hade känts så himla mycke värre i så fall. Men ja, jag är ledsen, han var en av mina största idoler, han var riktigt bra! Hans sång, hans moves, aah helt obeskrivligt!

Endast 50 år gammal ...
R.I.P
King of Pop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0