Idioterna.

fick som sagt åka och jobba vid 14, men det blev inte så långvarigt. Var hemma redan vid halv 6. Men då vart det bråttom iväg till Elin, hann bara slänga på mig lite andra kläder och packa väskan och sen var vi på väg. Skulle hämta upp Karin, och jag har redan vart där flera gånger men lyckades ändå på något sätt köra vilse. Satt där och bet på naglarna också eftersom att bensinmätaren stod på tom och vi hade inte ens kommit fram till elin än, hahah.

Men vi kom fram till Elin till slut, satt där och planerade lite och sedan cyklade vi iväg till rinna. Hade med oss lite fika så satt där och myste lite, sen tog vi årets första dopp! Det var faktiskt inte så kallt som jag trodde det skulle vara, men jag tror jag väntar ett tag tills jag badar på ritkigt, hahah. Sen cyklade vi hem igen.


Cykelidioten, Badidioten och Pipidioten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0