I would stop time so we don't move.

Drog en tripp till Motala idag med mammi, köpte mig ett linne och årets första bikini (lär inte bli den sista kan jag tala om för er.) !!!! Sen åkte vi hem och då blev det bara in och ut ur duschen, på med kläderna i med maten och sen iväg till bussen mot mjölby. Och vet ni? Jag fick en hel buss för mig själv (ej i trafik) och behövde inte betala ett öre. Gubbfan gjorde min dag!

Träffade Karin på station och vi fick idén (nej, karin fick idén) att vi skulle gå hem till Sebbe. När vi väl var framme visade det sig att han inte var där, så vi fick gå hela vägen tillbaka och sen till konsum där vi träffade Dennis, Sebbe och Abbe. Vi traskade hem till Dennis där vi hämtade cyklar och sen bar det av mot skojssjön, där letade vi mest efter ormar och ålar, badade i några sekunder och sen drog vi. Abbe åkte hem, så Sebbe fick en cykel och Denns skjutsade både mig och Karin på pakethållaren. Det var kul (Y) skrattade i stort sett hela vägen, hahah.

Släppte av Karin vid station och jag, Dennis och Sebbe drog till Konsum och hängde där ett tag. Sebbe stack hem och jag och Dennis gick hem till honom och chillade lite. Sen var han så snäll och följde mig till bussen :)

fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0