Skolavslutning 09.

Det vart en fin dag igår.
Den började uppe i datasalen med underbara sp07e. Tryckte i oss en baguette med kaffe medan vi lyssande på lite dunka dunka och några dikter som odd läste högt. Sen rullade dagen på rätt bra, pappa bjöd på middag på sunrise, jag tog mig ett tupplur när jag kom hem, slänge ihop alla grejer och drog till moa. Gjorde i ordning oss och sen bar det av mot diddes place, där det börjades skålas hejdlöst!

Kvällen vart så jävla bra måste jag säga, jag hade grymt kul och jag tror alla andra också hade det. Fyfan vad lyckliga vi va! Vi är som en enda stor familj, haha. Blev lite tragiskt där mot slutet när jag och isabella hoppade på en taxi till borenshult där det var fest (?), men när vi väl kom dit verkade det som någon hade dött eller nått istället, hahah, fail baby !

Hahaha och när jag vaknade idag visste jag varken ut eller in asså, fyfan så jävla bakis! Men nu har jag duschat och ätit så nu mår jag som vanligt igen. Dagen efter är ju alltid så jävla fin alltså, hehe. Men man har bara sig själv att skylla på! Som sagt, jag fick lite för mycket av det goda igår, men va fan, man slutar ju inte tvåan varje dag! Och när jag väl tänker efter, hur kommer jag må sen när jag slutar trean? hahah jag vill inte ens veta.

Bilder och videoklipp kommer upp senare under dagen!
Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge, mohahahha ! ;D

Kommentarer
Postat av: mattepatte

haha, vart fan tog ni vägen?

2009-06-11 @ 22:26:26
URL: http://matteffs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0