Good days, bad days, I've had a few of those.

dagen började skit .
har haft så jävla ont idag och vart riktigt opepp på allt. Men efter att ha kollat igenom massa gamla bilder och fått mig några rejäla skrattanfall så kändes det så jävla bra. Nu känner jag, SOMMARLOV, KOM NU! Jag kan knappt vänta längre! Jag har hoppat runt överallt och vart så jävla uppspelt, fatta IMORGON ÄR DET SOMMARLOV!!!!!

Det är helt sjukt att 2:an redan är över, men jag är så jävla lycklig, för det har nog vart det värsta året. Jag har verkligen inte gett skolan 100% vilket jag ångrar nu, men jag har ett år kvar och jag vet hur bra det skulle kännas att ta studenten och aldrig mer behöva gå tillbaka. Så i 3:an tänker jag kämpa in i det sista!

Vissa säger att det skulle vara skönt att ta studenten nu, jag det vore något, men ändå inte. Studenten för mig är ganska stort, det är väldigt stort! Det är som att gå rakt ut i vuxen livet, då måste man klara allt helt själv och jag är inte alls redo för det. Jag vet inte ens vad jag vill göra efter studenten, och jag känner att det är något som jag måste ha klart för mig. Jag vill stå där på flaket och veta precis vad det är jag vill göra, jag vill känna att här börjar det, inte att det slutar utan nu börjar livet!

nu ska jag nog gå och lägga mig.. för imorgon är det sommarlooov, mmmmmm.
GODNATT GULLUNGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0