R.I.P

Det är väl ingen som har missat vad som hände Therese Johansson Rojo för någon vecka sedan?
jag hittade nyss en blogg som hennes vänner har gjort till minne av henne, jag satt med tårar i ögonen och läste varenda inlägg. Det är så hemskt! Vad har hänt med samhället egentligen? Jag blir samtidigt så himla arg, hade det inte funnits några gränser hade jag utan tvekan kunnat döda dom idioterna som gjorde det här. Dom har inte bara förstört hela sitt jävla liv, utan många andras liv också. Gör man något sånt här så har man fan inget hjärta, och man förtjänar inte heller att leva. Nu hoppas jag bara att dom får sitt straff för det förtjänar dom! åååååh 16 år och mörda en person, man har ju sabbat hela sitt jävla liv!

Vila i frid Therese Johansson Rojo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0