Me muero en ganas de ver te.

Blev väldigt sent igår. Pratade i telefon med Victor till typ halv 4 (?) och sen somnade jag inte förens vid 5 kanske. Vaknade runt halv 12 idag, drog iväg till mjölby med mor&far vid 3, kom hem runt 5. Somnade vid halv 7, vaknade 9 och sen dess har jag bara suttit vid datorn. Härlig dag va? Nej, inte alls, kunde ha varit lite mer händelserik kanske. Men sånna här dagar måste väl också få finnas, och det kanske var lika bra att det var idag. Jag har vart så jävla sur och grinig idag, inte alls varit på humör. Jag vet inte hur många onda blickar jag har gett idag, hade blickar dödat hade det inte funnits så många vid liv i denna kommun, hahah.

Och dagens stora problem har väl vart vad man ska köpa åt tjejerna som ska fira imorgon, emma&olivia. Jag har funderat på det sen jag vaknade och det är inte förens nu jag kanske har en liten aning om vad. Det är inte så stort, men det kan bli, uuuhuuu (a)

klockan är snart 12, och jag börjar jobba kl 9 imorgon.
Det innebär läggdags, läggdags på stört! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0