To me you're so fucking perfect.

Åkte in till lkpg och mötte Emma&Olivia, åt på Restaurang China istället. Satt där och snackade lite skit och sen gick vi på stan en stund. Emma var tvungen och dra sig men jag och Olivia fortsatte shoppingturen. Hittade en tröja, och sen köpte jag lite behövligt skit. Gick ner till station och pratade lite och sen tog jag tåget till mjölby där mamma hämtade mig.

Väldigt fin dag med tjejerna :
) det tackar jag för!

Kvällen har väl mest spenderats framför tvn, slö kollat lite på mtv typ.
Imorgon jobbar jag HELA dagen. Från 10:00 - 21:15. Det kommer bli en hård dag, därför tänkte jag gå och lägga mig nu så jag orkar imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0