The teenage Pinheads.

somnade inte förens 6 imorse typ. Det är mycket som snurrar i huvudet nu ...
vaknade runt 11 idag, men låg kvar riktigt länge och bara njöt av frihet!

mamma har gäster nu, det är hennes arbetskamrater som är här. Riktigt sköna måste jag säga! Men nu pallar jag inte med mer, har bara lust att mysa ner mig framför en film. Är egentligen inte alls på humör idag, men jag tror att tjejerna som kommer hit ikväll kommer kunna ändra på det. Jag kan inget annat än att le med dom asså, dom är helt klart dom bästa!

karinelinmaddeemmyhanna - Ni skulle vilja va som oss!

Gör vi sommaren 09 lika bra som 06?

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi fixar det! Jag, cykelidioten och de andra två blondinerna!

2009-06-15 @ 15:38:49
Postat av: hannaandersson

Elin: hihih, ^^ Vi fixar allt, vi är så jäääkla bra!

2009-06-15 @ 16:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0