Stay together.

Det blev midsommarfirande hos Emma, eller nej, vi firande inte midsommar, vi firade Emma&Olivia 18 år!
Grattis igen tjejer, ni är verkligen underbara! <3

kom dit runt halv 7, 7 och då blev det att äta god mat med några tjejer från emmas klass, olivia och teo :) Satt där och pratade massor, riktigt trevligt! Sen rullade det in mer fint folk, tyvärr stack tjejerna hem. Men vi andra festade på galet mycket, spelade kort och kubb, dansade, sjöng, jaa det var fint var det! Jag måste säga att det var bland det roligaste på länge!

vet inte riktigt när jag kom hem igår. Minnesluckor, hehe !
men jag kom hem och slängde mig i sängen det första jag gjorde (y)
idag mår man ju som man gör, inte så dåligt som jag trodde jag skulle göra i alla fall. Men jag är HUR TRÖTT SOM HELST. Kan också bero på att jag inte har ätit något idag, så ska nog springa ner och joina dom andra nu. Pussen.

Kommentarer
Postat av: Sofia Carlbom

Det var sjukt kul :) festa snart igen ? :)

2009-06-22 @ 15:22:25
URL: http://ascc.blogg.se/
Postat av: hanna

Svar: Sofia Carlbom



det var riktigt skoj ! Klart vi ska! :D

2009-06-23 @ 01:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0