Nobody's wife.

skolan idag bara svichade förbi. Började med engelska redovisningar, fortsatte med lite historia och spanska och runda av dagen med lite Israel-Palestina seminarium. Och nu är äntliiiiiigen Israel-Palestina över, aldrig mer, FAN va gött!

slutade sådär olämpligt dock så jag missade bussen precis. Men jag klagade inte för det, tog mig en glass och satte mig vid vattnet och stekte galet med underbar musik i öronen, tiden gick skapligt fort så straxt därefter satt jag på en buss på väg hem.

Slappade lite, åt och kollade på tv. Har njutit av solen tillräckligt idag känns det som, är så jävla brun så det räcker tror jag, hahah. Satt nyss och pratade med moa i telefon och hon och jag är rätt bra på att fördriva tiden med lite skit snack, haha. Nu ska jag börja plugga tänkte jag .. chao. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0