Midsommar.

Man är ju som piggast på kvällarna/nätterna. Så jag somnade skit sent igår och imorse var det såklart SKIT jobbigt att gå upp. Pappa stormade in och börja slita i mig vid typ halv 9, och jag började jobba 9. Men jag hann!

Slutade vi 14 och då började jag traska iväg på kolonin där släkt och vänner hade samlats för lite midsommar firade. Det var riktigt trevligt där måste jag säga, hade shot tävling också och jag känner nu att det blev nog några glas för mycket. haha. Satt även ute i solen (som var framme då) och drack lite vin och åt jordgubbstårta! Nu är jag hemma, en aning berusad måste jag väl säga!

Nu ska jag duscha och göra i ordning mig och sen blir det att dra till Emma där det ska firas! :) Ha en fortsatt trevlig midsommar!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0