I'm gonna miss you, boy.

Det vart en trevlig kväll!
Gästerna började rulla in vid halv 7, minglade lite, åt smörgåstårta som jag måste säga vart riktigt god, så jag och mamma lyckades denna gången också (y) Sen blev det lite fika och sådär, hängde med Stefan en sväng in till stan också. Och killen försökte få mig övningsköra vilket jag verkligen inte gick med på. Jag är verkligen inte haj på det där än, så tänkte att det är väl bäst att vara på den säkra sida, hahah.
Men jag har haft en riktigt fin kväll, eller kvällen fortsätter väl där nere än men klockan börjar bli mycket och jag måste tyvärr upp och jobba imorgon. Börjar redan vid 8, men slutar sen vid 2 och då åker jag nog till varamon och steker med ett gäng :)

Och vissa åker ju iväg till turkiet i två veckor ...

Kommentarer
Postat av: Moa

varamon?:)

hihi (A) måste ju träffas innan jag åker!

2009-06-27 @ 01:35:07
Postat av: hanna

Svar: Moa



Jaa:) Det är klart! Du åker ju också vafan :O alla ska bort känns det som :/

2009-06-27 @ 07:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0