.Ice.cream.

aaah, jag hatar denna smääärta !
det gick fan inte sova inatt alltså, vaknade hela tiden ! Och sen skola på det också, som tur var hade vi sovmorgon och tanken var att jag skulle cykla till bussen imorse men jag var så jävla tjurig så pappa fick skjutsa mig hela vägen till skolan istället. Jag har inte alls vart på topp idag, bara vart sådär äckligt gnällig och stört mig på allt! Som tur var hade vi bara två vanliga lektioner och sen blev det att umgås med klassen i bondebacka. Lekte lekar, fikade och hade oss, det var mys. Gillar min klass bara mer och mer! ♥

slutade 3, och tog bussen hem. jag är vrååål hungrig men orkar inte ställa mig och laga mat, då får det fan va tycker jag, i alla fall tills mamma kommer hem. nae men seriöst, jag orkar fan inte röra på mig, jag vill inte röra på mig för det gör obeskrivligt ont.....

BRB,,,, glASSBILEN!!!



glass, det får bli min lunch. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0