I will wrap you in my arms.

Skolan idag var minst lika jobbig och onödig.
När jag kom upp till skåpet på morgonen låg en ros och ett tänt ljus på hans skåp. Det fick mig att stanna upp ett par sekunder. Efter första lektionen när jag kom upp till skåprummet igen satt hans mamma och rensade ut hans skåp med tårar i ögonen. Vad gör man? fyfan, jag fick rysningar och stämningen var så himla tung.

Slutade sedan vid 10, jag och moa drog en Mcflurry med COLASÅS! Så otroligt gott sådär tidigt på morgonen, haha. Vid 2 började jag jobba och halv 8 var jag hemma igen. Har suttit och redigerat med lite bilder sen dess, men fick inte till det riktigt, så nu sitter alexander med bilden. får se hur det blir, jag tror den kommer bli riktigt bra :)

nu ska jag plugga, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0